1 Aralık 2008 Pazartesi

DUVAR YAZILARI :)

İstediğinizi söyleyin emniyettesiniz” dediler, söyledik, EMNİYET’teyiz…

¦ Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur.

¦ Bekarlık canıma tak etti. Bende KIZ kulesini kaçırdım.¦ Yeni yil iptal edildi. Çünkü eskisini buldular!..

¦ Şu araba benim olsun. 5 milyar borcum olsun. SATINCA ÖDERİM.¦

Vatandaş çok BONKÖR. Krizlerin faturasını o ödüyor çünkü..

BIR KAZAN VARMIS. BU KAZAN COK IYI DANS EDIYORMUS. ACAIP ORYANTAL YAPIYORMUS. MUHTESEM KIVIRIYORMUS. BU KAZANA NE DENIR? IYI OYNAYAN KAZANSIN…

ADAMIN BIRI MAHKEMENIN ONUNDEN GECIYORMUS. MAHKEMEDEN CATAL-KASIK SESLERI GELIYORMUS NIYE? CUNKU MAHKEMEDE SANIGIN HAKKINI YIYOLARMIS…

IKI UZAYLI BENZIN ISTASYONUNA GITMISLER.BIRI BENZIN POMPASINI TUTMUS ARKASINA SOKMUS.DIGERI ONA SASKIN BIR BAKISLA:BU YAPTIGIN NORMALMI?DEMIS. DIGERI ISE:HAYIR KURSUNSUZ.DEMIS [...]

Ilk seferde kazaNamazsan, suçu amirlerine at, ikinci seferde kazamazsan hile yap, üçüncü seferde kazanamazsan vazgeç, salakligin alemi yok.

- Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet....Peki deplasmanda yedin mi?

- Mütevazi olun.Ben mükemmelligimi buna borçluyum

- Sayin abone... Aradiginiz istikamete dogru bütün hatlar doludur. Lütfen baska istikamete dogru telefon ediniz

- Herkes saçiyla oynarken, o favorisiyle oynuyordu. O bir radiKEL

- YAZILIDAN SIFIR ALDIM AMA ÖNEMLI OLAN KATILMAKTI....

- Kadin hakki diye birsey olmaz. Hakki erkek ismi...

- Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!

- Hayatta hiç bir seyi tamamlayamadim ama bu se...

- Sik**ameliyat olun, içiniz açilir...

- Ilahi Azrail sen adami öldürürsün

- Iki tür insan vardir: Iki tür insan vardir. diyenler ve demeyenler.

- Insanlar üçe ayrilir: Saymasini bilenler, Saymasini bilmeyenler

- 1959 yilinda içilen kahvelerin hatiri dolmustur, duyurulur!

- Yasamaya ayri, yürütmeye ayri zaman mi ? Ben darbe kullaniyorum. Yikiyorum. Çikiyorum.

- Bilmemek ayip degil, Yeter ki çaktirma...

- Sizde bit sampuani var mi? Kirlendi hayvanciklar.

- Size yapilmasini istemediginiz bir seyi baskasina yapin. Çok zevkli oluyor...

- Abi beni niye anlamiyon. Sende idrak yollari enfeksiyonu mu var?

- Ölüm korkusu sürekli degil mezarda biten geçici bir duygu

- Siddete karsi savas açin! Siddet yanlilarini kursunlayin

- Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz?... O zaman aya gidin.

- Besbinkere söyledim abartmayi birak

- Son gülen sen olacaksin, çünkü geç anliyorsun.

- Eger turist sezonundaysak neden onlari avlayamiyoruz?

- Bir seyleri hatirlayamama ihtimaliniz seye baglidir, seye, hmmmm, kahretsin!

- Bu tüp bebek hatali; Hep gaz kaçiriyor...

- Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!

- Bir fil elektrik direginden daha yüksege ziplayabilir mi? Elektrik diregi ziplayamaz ki!..

- Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa... Ben de Dünyadan Neil Armstrong

- Çocugun biri birgün kafasini islatmadan sampuanlamaya baslamis. Annesi de: -Olum hiç saç islatilmadan sampuanlanir mi? deyince çocuk: Ama anne bu sampuanda kuru saçlar için yaziyor!!!
- Temel, Fransa ya gitmis. Tabelada Fransa yaziyomus!! Oda: AAA! Burayi da mi Sabanci aldi? demis!

- Adamin biri birgün eczaneye sinek ilaci almaya gitmis ve eczaci ona Sineginizin nesi var acaba? demis.

- Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi

- Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim

- Ey yükselen yeni nesil... in ulan asagi

Hiç yorum yok: